Monday, June 27, 2011

Monday Funnies!





Share/Bookmark

62 Notes for Daisy:

Whskr & Dash Kitten said...

ROFL!!!! Oh thank you for the giggle!!!!

This did make me laugh SOOOO much!!!

Thank you

Tom, Tama-Chan, Sei-Chan, Bibi-Chan, Vidock said...

YOU ROCK, HARLEY!!!!!

Anonymous said...

hi daisy and harley i totally love ur blog.
i am sorry for being annoymous but i have privacy issues MOL (Meow out loud)
my blog:
http://cat-stories-with-balina.blogspot.com/

Furkidsmom said...

The best way to start a Monday is with the Monday Funnies!!!

The Florida Furkids and Angel Sniffie

Mr Puddy said...

Ha..Ha..Harley, You always have an option for yourself..Cool !
xoxo

PS : I would love to see you today cause it's my first blogoversary. No pressure ! But I'm waiting..heh..heh

Marg said...

MOL, now that is really funny Harley.We would love to see your buns. Bet they are good.
Have a great and fun week.

The Island Cats said...

Oh Harley!! You are the silliest!

Mr. Pip said...

Thanks so much for the laughs this morning! This was hysterical.

Your pal, Pip

Helene said...

OMGGGGGGG :-) I LOVE Harley. I used to hate Monday mornings until I woke to Daisy and Harley :-)
Nice yoga pose in the first pic, Daisy

Huffle Mawson said...

Oh HARLEY!

Pierro said...

saying you are sorry is the best. See, now everyone is happy again :-D
I like your buns too haha

bonks

AttieCattie said...

MOL, MOL, MOL!!!!! this is teh funniest comic you guys has done to date, paws down. you should sees my mommeh's face, she laughed so hard she is leaking all over mine furs.

Max the Quilt Cat said...

MOL... HEE HEE HEE... Great post. Love the picture of your buns, Harley....

Have a great day.

pawhugs, Max

i beati said...

Laughing so hard - so is Darlin who was rolling on the floor with a ball

Hannah and Lucy said...

We think your buns look mighty fine Harley!
Luv Hannah and Lucy xx xx

-d ma said...

hee hee. unfortunately your career as an elected official might be over.

Pandafur said...

Haha Harley your bunz iz nawt vurry fuzzy wat happened?

The Meezers or Billy said...

bwahahahahahaha

The Whiskeratti said...

MOL! Harley, everyone luffs you just as you. :)

Christine and FAZ said...

Birks didn't get it so I had to explain it to him. He's only young. FAZ

"Lois Grebowski" said...

bwahahaahahahahahaahaha!

Sparkle said...

Oh Harley, I don't know what to say - I am a little bit shocked!

Kwee Cats said...

Ha-ha-ha! Your buns is cute! But it's Daisy's expression that really makes it soooo funny! :-P

Pricilla said...

oh Harley, you are incorrigible!

Athena said...

Oh, HARLEY! This is the best Monday Funnies efur!

Sarge Charlie said...

oh harley, you just do not learn, keep it up and you will have to resign.......

Fuzzy Tales said...

Hahaha! Of course we want to see your buns, Harley!

Cheysuli and gemini said...

Can you send a photo of your wiener in your buns?! HA HA HA !!!

BumbleVee said...

woohoooo Harley... no need to apologize to me...I thought the wiener post was very funny.... and keeping very current with the news as well ...hahahha..... this is right up there too....... way to go....

Grace said...

LOL!

Random Felines said...

Poor Daisy - those little brothers are just bad.... :)

Benny and Lily said...

Love your buns!
Benny & Lily

Katnip Lounge said...

Harley, you are a BUNSTER...erm, we mean PUNSTER!

BeadedTail said...

Daisy, you have your paws full with that little brofur of yours!

Junior and Orion said...

MOL!! You are so funny Harley!

Samantha, Clementine and Maverick said...

Hehehehehehehehehehe!! Oh Harley you are too funny!! We are all laffin and laffin!!
Howdy from your TX furiends,

CCL Wendy said...

You are hilarious, Harley! Perhaps you could put the wieners IN the buns, and have a twofer!

Amber-Mae said...

Harley is such a natural comedian! I don't think he even realizes that he is funny!

Luzinha said...

LOOOL!
good one!
;^)

have a great day you all!

THE ZOO said...

hahahaha thats too funny

Eric and Flynn said...

Bwahahaha! You made our mum LOL and dad had to come over to see what she was laughing at and then he LOL'd......

Ann said...

ROFL, Oh Harley you just gave me the best laugh of the day :)

Cheri said...

HA HA HA HA! Thank you! For that laugh! Harley Madison says she would love to see your buns! (blush)

Poetic Shutterbug said...

LOL!!! You two just always make my day. I love you guys :)

Tamago said...

LOL, Harley! You are fantastic!! You can send us photo of your buns any time!

Cat Chat With Caren And Cody said...

MOL HARLEY!!!!! You are such a silly kitty!!!

xoxo

Simba said...

Hilarious! What a great comic strip, guys.

The Crew said...

Har har har!!!

Repositório said...

Harley, you´re amazing!!! MOL!!!!

Willow said...

Harley you are a punny cat and those buns are cute.

Photo Cache said...

MOL! Rolling on our backs meowing too.

Hilarious.

Emma and Buster

Jemma the Chihuahua said...

Harley!!! Buahaha.

OKcats said...

Dang it, Harley, you keep making Miss Daisy crabilated! But you make us laugh, and we're torn between being happy and mad!

Prancer Pie said...

MOLOLOLOLOL! My mom nearly fell over laffin. You just made our Monday. Purrs.

Lin said...

Hahaha! I like your sense of humor, Harley!!!

I hope those aren't "sticky buns"!!!

StarSpry said...

Ha ha ha!! You are so funny, Harley :)

Devon said...

LOL, Harley! You are so silly!

one of Fae's humans said...

LOL

Harely, i think we would all prefer photos of you yourself. you know, your face and stuff. ;)

Mark's Mews said...

We are unsure about this. Shouldn't the buns have weiners in them? Or are we missing somethin?

Clooney said...

Oh Harley, you make us smile! Theese one was a good one!

Jacqueline said...

MOL!!...We adore your silly posts, Harley=you always make us smile and giggle!!...We love you, handsome Harley=you are awesome!!...big smoochies...Calle, Halle, Sukki

Theresa H Hall said...

Harley,

You are funny!

Theresa

Related Posts with Thumbnails